Publiceringsdatum: 2024-10-16
Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos Foundever Sweden AB genom att arbeta som kundtjänstmedarbetare. Denna tjänst finns tillgänglig i ospecificerad arbetsort som är tjänsteorten.
Foundever Sweden AB har just nu ett ledigt jobb som kundtjänstmedarbetare. Söker du efter en spännande karriär som kundtjänstmedarbetare? Sök jobbet hos Foundever Sweden AB senast måndag den andra december 2024 och bli en del av deras team.
Talar du flytande Svenska? Gillar du att överträffa kundernas förväntningar? Vill du bli en del av ett starkt team på en dynamisk arbetsplats?
Då har vi jobbet för dig!
Om Oss
Till Foundevers kontor i Köpenhamn söker vi en kundservicerådgivare som talar flytande svenska för att utföra support för de bästa produkterna inom behandling av diabetes, på uppdrag av vår kund – ett globalt företag som är ledande inom diabeteshälsovårdsindustrin.
På Foundever tror vi på att vår personal är vår viktigaste tillgång, vilket innebär att vi är stolta över att hitta de bästa, mest begåvade och drivna medarbetarna som kommer att bli fantastiska kollegor.
Bland fördelarna med att arbeta med oss är en dynamisk och social miljö med en positiv atmosfär. På Foundever har du många möjligheter att utvecklas och växa – både som person och som anställd.
Jobbsammanfattning
Vi letar efter de allra bästa kundservicetalangerna för att kunna leva upp till våra kunders förväntningar. Att tillhandahålla en förstklassig service kommer alltid att ligga i framkant av vem du är och vad du gör. Om du har en god kommunikationsförmåga och har en bra inställning till arbete i team, kommer vi att lära dig resten!
I detta jobb ska du:
Sortimentet av produkterna är mångsidigt, alltid av utmärkt kvalitet, och resultatet av konstant innovation med målet att hjälpa användare att vara så hälsosamma och leva ett så bra liv som möjligt.
Varför Foundever?
På Foundever erbjuder vi dig:
.
“Jag tycker verkligen om mina kollegor och atmosfären här på arbetet. Alla hjälper och stöttar varandra” - Josefine
Arbetsplats, Kontakt och Ansökan
Arbetsplatsen är på Foundevers kontor i Köpenhamn, Sluseholmen 2-4, våning 3, 2450 Köpenhamn. SV.
Arbetstiderna är måndag till fredag från 08:00-18:00 (37 timmar per vecka).
Vi vill tillsätta tjänsterna så snart som möjligt så tveka inte att ansöka om du känner att denna roll matchar din karaktär och dina ambitioner. Intervjuer sker löpande.
Om du har några frågor gällande jobbet och Foundever som arbetsplats, tveka inte att höra av dig till vår rekryteringsspecialist Tobias Leth Petersen på tobias.lethpetersen@foundever.com
Vi ser fram emot att höra från dig!
För att lära dig mer om Foundever, vänligen besök vår hemsida, vår Facebook eller vår Instagram.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Företagsnamn | Foundever Sweden AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Organisationsnummer | 5564377439 |
Typ av anställning | Behovsanställning |
Yrke | Kundtjänstmedarbetare |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Foundever Sweden AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i ospecificerad arbetsort. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Foundever Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-12-02.
Källa: Arbetsförmedlingen
YCLA AB söker en person till tjänsten som barnvakt i Upplands-Bro.
2024-11-15
Mer infoSimplex Bemanning AB söker två personer till tjänsten som renhållningsförare i Upplands-Bro.
2024-10-28
Mer infoSimplex Bemanning AB söker en person till tjänsten som renhållningsförare i Upplands-Bro.
2024-10-28
Mer info